info@doctor-rahimi.com

دکتر ابوالفضل رحیمی / مقالات / معیار های موفقیت در جراحی زیبایی
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

معیار های موفقیت در جراحی زیبایی

مدت زمان مطالعه3 دقیقه

معیار های موفقیت در جراحی زیبایی

جراحی زیبایی بیش از همیشه در تمام ابعاد زندگی افراد نفوذ کرده است. عده ای آن را قویا محکوم و عده ای به شدت ترویج می نمایند. یک سری معیارها و نکاتی هستند که حتما باید قبل از انجام هر گونه عمل زیبایی به آنها توجه کنید، در ادامه می پردازیم به معیار های موفقیت در جراحی زیبایی.

هنرپیشگان و بازیگران بسیاری را می بینید که نشانه های جراحی پلاستیک و زیبایی در صورت آنها مشاهده می شود. آگهی های زیادی را در مجلات و روزنامه ها میبینید. بسیار میشنوید که زمانی بهتر از اکنون برای انجام جراحی زیبایی وجود ندارد. پیشرفت های اخیر در تکنولوژی، استفاده از لیزر و روش های جدید، بازار تبلیغات را پر کرده اما نمی دانیم این خبرها تا چه حد درست است؟

 

معیار های موفقیت در جراحی زیبایی

جراحی زیبایی به افزایش روز افزون خود ادامه می دهد و محبوبیت های بی سابقه ای را کسب کرده است. در آمریکا بین سال های 1996 – 2000 تعداد جراحی های زیبایی بیش از دو برابر شد و به سه میلیون جراحی در سال رسید. اگر آمار اعمال زیبایی غیر جراحی را نیز به حساب آوریم این تعداد فقط در آمریکا در سال 2008 به 12 میلیون رسیده است و انتظار می رود که این رشد عجیب ادامه یابد. در کشور ما نیز این اعمال به سرعت در حال افزایش است.

 

اما با وجود همه این مسایل باید اذعان کنیم چنین جراحی هایی، علیرغم این همه شهرت و عامه پسندی برای همه افراد و هر کس تجویز نمی شود. شما به عنوان مراجعه کننده می توانید تصمیم بگیرید که آیا جراحی زیبایی برایتان مناسب است یا نه و این تصمیم دشوار و پیچیده ای خواهد بود. اولین گام یعنی تصمیم گیری اولیه و سپس مشورت با یک پزشک متخصص.

 

دکتر ابوالفضل رحیمی جراح و متخصص چشم و فوق تخصص جراحی پلاستیک چشم از انگلستان، با استفاده از روش های تشخیصی و درمانی مجهز به بررسی می پردازد. به منظور مشاوره و تعیین وقت قبلی می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۷۷۵۵۰۸ تماس حاصل فرمایید یا به آدرس اینستاگرام دکتر ابوالفضل رحیمی مراجعه نماید .

آیا پیدا کردن پزشک متخصص مربوط به کار شما، کار ساده ای است؟

متاسفانه  افزایش و رونق جراحی زیبایی باعث شده است که این کار جذاب و پرسود، محل کار بسیاری از سودجویان و دلالان نیز می باشد.

علی رقم تمام بحث های گسترده ای که در این زمینه صورت گرفته است و هر روز شاهد آن هستیم، هیچ گونه راهنمای مدون و مرحله به مرحله ای برای فردی که تصمیم به این اعمال دارد، وجود ندارد. از این رو در پاسخ به این نیاز و درخواست شما خوانندگان گرامی، از این مقاله  به بعد درصدد هستیم که توضیحات و مراحلی را که یک فرد برای انجام جراحی زیبایی و قبل از انجام آن باید به دقت طی کند تا بتواند جراحی موفقی داشته باشد، مرحله به مرحله برایتان توضیح دهیم تا بتواند تصمیم صحیحی بگیرد.

 

آیا جراحی زیبایی برای شما یک انتخاب درست است؟ چگونه جراح مناسب را برای کار خود پیدا کنید و چگونه او را ارزیابی نمایید؟ خطرات و عوارض جراحی، نحوه آمادگی برای جراحی، هزینه ها، روز عمل جراحی و نحوه انجام عمل و مسایل مربوط به دوره بهبودی همه از مسایلی است که به یاری خداوند در شماره های بعد به تدریج به هر کدام از آنها پرداخته و توضیحات لازم را برای شما خواهیم داد.

 

برخی از خدمات دکتر الولفضل رحیمی

افتادگی پلک از نوع پتوز

سوالات متداول افتادگی پلک فوقانی

درمان افتادگی پلک مادرزادی پتوز

بهترین درمان افتادگی پلک

مراقبت های بعد از جراحی پلک

دکتر ابوالفضل رحیمی

دکتر ابوالفضل رحیمی

جراح و متخصص چشم
فوق تخصص (فلوشیپ) جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت از انگلستان
برچسب ها:
مقالات مرتبط
پف پلک تحتانی؛ راهنمای جامع

پف پلک تحتانی؛ راهنمای جامع

پف پلک تحتانی یکی از مشکلات رایج است که بسیاری از افراد با آن مواجه می‌شوند. این وضعیت معمولاً به شکل تورم و...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *